Găselnița asta cu Blue Monday este un alt clișeu inventat de insert oricine aici ca să mângâiem singuri pe cap și să ne spunem “nu-s chiar singur pe lume”. Pentru că Blue Monday este despre acumularea de frustrări legate de faptul că nu suntem în stare să ne ținem de promisiunile făcute la începutul anului. De aceea, ultima luni din luna ianuarie, când realizezi că
Descoperă povești gastronomice prin abonare la newsletterul
UMAMI Moments
1) n-ai slăbit
2) n-ai mers la sală
3) n-ai mâncat sănătos
4) n-ai făcut declutter
5) n-ai … ceva
e motiv de depresie. Că deja mai sunt doar 11 luni din an și cu singuranță n-o să te mobilizezi nici în următoarele luni. Trist. Blue trist. Foarte trist.
Poate că unul dintre cele mai grele lucruri din lume este să îți faci ție bine. E greu, știu. Poate n-ar mai trebui să ne impunem lucruri de care nu suntem convinși că ne fac bine. Poate că de fapt Blue Monday ar trebui să fie despre ascultare activă a propriei persoane. Și să îți răspunzi sincer la trei întrebări:
1. Tu ce vrei?
2. În ce interval de timp îți dorești ca lucrurile de la punctul 1 să se întâmple?
3. Cât și mai ales ce ești dispus să investești ca punctele 1 și 2 să se întâmple?
Blue Monday. Sincere Monday. Sincere blue. Sau orice altă combinație de cuvinte te ajută să te mobilizezi pentru o discuție cât se poate de sinceră cu tine.