Data viitoare când vrei să-ți colantezi numele brandului tău pe diverse produse promoționale, în special pe cele care nu sunt ale tale și există o multitudine de variante unde îți poți lipi stickerul cu numele tău, poate ar fi cazul să-ți întrebi și fotograful. Mai ales dacă:
Descoperă povești gastronomice prin abonare la newsletterul
UMAMI Moments
1. ești un brand creativ
2. produsul care urmează să fie colantat va trece cu siguranță prin fața a mii/zeci de mii/ sute de mii/ milioane de spectatori
3. produsul care urmează să fie colantat ajunge în fața camerelor de filmat
4. produsul care urmează să fie colantat urmează să aibă parte de o activare de PR
5. ai un fotograf wow, nu unul care se mulțumește doar cu cadre corecte
Acestea fiind spuse și enumerate, uitați aici lecție de branding, de la evenimentul RomeEPrix și mașina de curse care a ajuns la Vatican, la cel mai cool papă din toate timpurile:
Voi vedeți reclama la Allianz? Nu prea, așa-i? E mai clar în a doua poză. Sigur se vede bine la filmările din aer și cu drona.
Și apropo de branduri cool, uite de ce e cazul ca din când în când să faci rebranding: poate găsești o echipă potrivită care să te ajute să creezi o identitate de brand astfel încât atunci când apare o pată mare și galbenă cu un scris roșu să știi sigur că vorbim despre DHL. Cu toții ne dorim să fim la fel de recunoscuți peste tot în lume ca arcurile de la Mc Donalds, așa-i? Well, pentru asta, dragilor, trebuie să ai o identitate vizuală și să te ții de ea. Și super echipă, desigur, căci fără echipă nu prea reușești multe în viață.
De ce fotograful? Dacă-i unul priceput, își poate imagina toate scenariile în care un alt fotograf poate surprinde produsul. Și când ai event cu cel mai cool popa din lume, să înțeleagă poporul că ești cel mai brand dintre branduri. Mai ales când știi ce reach are popa cool pe interneți.
Da, da, foto sunt de la DHL Motors Sports. V-am zis deja că DHL e love brand pentru mine, îi tot urmăresc și îmi mai și dau idei roșcate de articole 🙂
Cu plăcere!